Přijměte pozvánku na novou řadu seminářů ZIMA-JARO 2024, která začíná již příští týden ve středu 10.1.2024. Podrobný rozpis najdete pod záložkou Semináře na tomto webu.
Dne 12.12.2023 vyšel ve Sbírce zákonů dlouho očekávaný konsolidační balíček. Většina změn je účinná od 1.1.2024, avšak změny týkající se pojistného u dohod o provedení práce mají účinnost od 1.7.2024.
Krátce připomínáme vybrané změny, které nám přinesl balíček (spíše ale balík) přinesl.
Vše jsme velmi podrobně probrali na našich…
Ověřování účetnictví a účetních závěrek dle zákona o auditorech.
Audity dobrovolné pro všechny typy subjektů - na základě dohody. Možnost prezentace auditorské zprávy a výroku před bankami, obchodními partnery apod.
Pravidelná a průběžná spolupráce již v průběhu ověřovaného roku, řešení aktuálních problémů.
Pro všechny typy subjektů:
Daňové poradenství ve všech daních - daně z příjmů, DPH, silniční daň, daň z nemovitostí, darovací daň, dědická daň, daň z převodu nemovitostí, spotřební daně.
Zpracování daňových přiznaní k těmto daním.
Možnost odkladu podání přiznání k dani z příjmů o tři měsíce.
Poradenství v souvisejících agendách - účetnictví všech typů subjektů, daňová evidence, mzdy, leasing, zaměstnanci, sociální a zdravotní pojištění, cestovní náhrady, celní a devizové předpisy, cenné papíry, insolvenční řízení, likvidace apod.
Poradenství ve věci správy daní a poplatků - zastupování před finančním úřadem, zpracování příslušných podání (odvolání, žádostí atd.), zastupování při daňových kontrolách, zastupování u soudů v daňových kauzách.
Zastupování při jednání na dalších úřadech - správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny, živnostenský úřad, katastr nemovitostí a další.
Řešení návaznosti na další platné předpisy - obchodní zákoník, občanský zákoník, zákoník práce, stavební předpisy, autorské právo, živnostenské předpisy, trestní zákoník a všechny další související předpisy, jejichž znalost je podmínkou správného vyřešení účetního či daňového problému.
Vedení daňové evidence, vedení účetnictví pro všechny typy subjektů - podnikatele (fyzické osoby, společnosti s ručením omezeným, akciové společnosti, veřejné obchodní společnosti, družstva, komanditní společnosti) a příspěvkové organizace (školy), města a obce dobrovolné svazky obcí, občanská sdružení, hnutí, nadace, obecně prospěšné společnosti a ostatní neziskové organizace.
Možnost Vašeho vzdáleného přístupu k datům zpracovávaným v naší počítačové síti a práce s nimi nebo naopak práce našich účetních "na dálku" na Vašich počítačích a software.
Vedení souvisejících evidencí - DPH, souhrnná hlášení, intrastat, dlouhodobý majetek, sklady ...
Zpracování mzdové agendy včetně tisku všech podkladů a předání na příslušné úřady, jednání s pojišťovnami a správou sociálního zabezpečení.
Zpracování dalších výkazů a podkladů - statistika apod.
Dohledy nad účetnictvím - kontroly úplné nebo namátkové.
Konzultace pravidelné i jednorázové.
Součinnost při inventarizacích a účetních závěrkách.
Copyright © 2000-2013 c.k. daňová kancelář a. s. - Všechna práva vyhrazena | Administrace
webdesign EasyWay | Chilli CMS | WebSpice